Sabtu, 21 Julai 2012

Gigih

Yea, HiddyAsri mmg gigih sket sejak akhir2 ni. Struggle for life. Humble Allah's servant, studying, house-wifey, obeyed-daughter, businesswoman, staff & blogger. Always looking forward for better opportunity. Rsnya semua tau, yg HiddyAsri dh wat business. I always dream of being a businesswoman.

Yeah. Hati rs gumbira dgn rezeki Allah. Lobang itu terbuka, lobang yg ini tertutup. Bkn ckp lucah tau! Maksud aku, hal2 kewangan. Alhamdulillah dgn rezeki Allah. Klu x kerana rezeki runtuh yg hempap kepala aku awal thn hari tu, aku x seselesa ni. Selesa saje x cukup, perlu bersedekah, berzakat & berkongsi dgn sesape yg memerlukan. Supaya rezeki itu dipanjangkan Allah. Moga aku tak lupa diri, Ya Allah!

Entry ni bukan nk menunjuk2 just nk ingatkn diri utk byk2 beristiqamah! Rezeki ada di mana2, usaha kene lebih. Semasa sdg menaip ni pn, aku sdg sibuk cari customer. Moga bisnes ni sukses, seiring dgn hati ini mahu menjadi pelajar pintar, isteri & anak solehah, pekerja cemerlang & ibu yg penyayang. Amin.   

Tiada ulasan:

Weight Loss Center - Your Online Weight Loss Support Group