Rabu, 23 April 2014

Cabaran 2 Botol K Colly Sweet 17 - after 11 days

Kulit ku dh cantekkk!!! Haa..mmg terbaeklah menipukan..Aku rasa, masih belom sampai fasa kulit aku licin putih gebu gebas. Baru lagi.. Tapi..lain org..lain kesannya. Ada yg dh putih melepak, ada yg botol ke-2 baru nampak kesan, ada yg flawless and ada yg x berkesan langsung. 
 
Cuma...jerawat yang naik ari tu semakin mengecut. Tapi nak kata hilang terus..x la..cuma jerawat yg naik ari tu dh surut. Kulit aku masih belom nampak licin dan gebu. Adoyai..aku sbnrnya pakai produk ni utk dptkan kulit yg flawless. X putih pon x pe. Janji pori2 x nmpk besar..nak licin..
 
Selain tu, aku noticed masuk minggu ke-2 guna produk ni..kehausan yang amat sangat! Aku consumed malam sebelum tido. Tgh2 malam aku rasa..hausnya tekak aku..Bangunla minum air. Pastu tekak rasa kering sgt kalau tak minum air!

Tiada ulasan:

Weight Loss Center - Your Online Weight Loss Support Group