Ahad, 16 Januari 2011

Feel like Resigning

They have called me and persuaded me to work. Boleh ke aku kerja balik tempat tu? Tapi, aku admit, banyak benda aku nak settle kalau aku kena bertahan dekat sana..macam mana? boleh ke aku hadapi semua ni..Kalau la aku boleh putar masa, aku habiskan belajar dulu kt Cosmo..tapi aku x minat subjek tu..Maybe aku patut tukar course dulu..dan mungkin sekarang, aku dah boleh duduk di kerusi Penolong Pegawai atau Officer dsb.. Aku dah x larat nak lalui kehidupan yang susah ni. Aku kena ubah nasib hidup aku.

To tell the truth, aku x de hati nak keje kt situ. Aku dah memang x suka environnya..tapi mereka kata pergi mana2pun sama..sama? ye ke? aku tak boleh berfikirla..Anyway, doakan aku berjaya melalui kehidupan yang pahit kat bumi Allah ni..

Nak tendang orang macam ni, boleh x?

Tiada ulasan:

Weight Loss Center - Your Online Weight Loss Support Group