Isnin, 4 Jun 2012

To Lose or To Gain?

Huaaaahhhh!!! Semangat aku down sesangat ni. Nk2 berat badan tak turun agi ni. Rasa dh kurang selera mkn dh. Minum air byk dh. Apa yg tak kene? Ke aku kene consume Jamu Suffiah blk? Waduh. Gi mana sih? Beratnya enggak turun! Semakin naikin carta! Kahkahkahkah..

Nampak happy, tapi tak.
Yea, itulah kenyataannya. Nampak mcm aku happy je ek? Tok sah tipu dirila. Aku rasa down to earth yang teramat sgt! Tgk wardrobe.. Hmmmm..apa baju tak bole pakai. Baju yg sama jek pakai. Baju yang entah brapa helai sgt tu. Nk beli baju baru blk. Kang aku kurus plak (kurus ke?).

Kene bahan.
Terima kasihla yea. Awk2 semuala yg telah bersemangat utk 'downkan' saya. Bkn awk saje yg suka kutuk ttg saiz badan saya. awk & spesis awkpn sama. Klu ckp badan je x pe, ni ckp psl kenapa aku x de anak bagai. Menyampah. Ckp sekali dh le wei. Ckp berkali2 bala!

2 ulasan:

ctk berkata...

ct pon xske org2 yg duk asek kutuk ct...huhuhu

blik dungun nti kot nk cuba diet,...cuba untuk 2 minggu..huhu

kuatkn smgt ye...cuba untuk 2minggu lg...

Lissa berkata...

hmm , siapa pun x suka kena bahan kan . usaha lagi sis :D

Weight Loss Center - Your Online Weight Loss Support Group