Khamis, 9 Disember 2010

Hiddy's Footsteps - MAHA 2010

Wah..beshnyer pergi MAHA hari tu.. First experience aku rasa..Travel dari one station to another station dengan Rapid KL (free). Ada time berdiri, ada time dapat duduk. Adatlah! Bukan aku sorang pergi sana..


Sister in the bus

Selamat Datang ke MAHA 2010

Tu belom kira bergambar tak ingat dekat hampir semua tempat..esp the goats. Al-maklumlah org bandar mcm aku ni agak freaks sket tgk kambing.. Bukan tu jea, siap pegang lagi..tapi bila dah pegang, astaga..bau dia...baru aku tau.. Patutla org selalu ckp kambing tak mandi, bau dia memeng melekat first class! Kehkhekehkeh..


I'm Mr. Goat

Selain dari berjumpa dengan Mr. G, aku berpeluang untuk mengenal beberapa spesis pokok and tumbuh-tumbuhan yang aku cuma tau namanya jek.. Contohnya macam kat bawah ni.


Kalau aku tulis Ficus Deltoid, blur x?

Melalui lorong yang dikelilingi cili dan tomato

So, amacam? Boleh imagine apa yang ada dalam MAHA 2010. Bagi yang suka nature, pets and arts, tempat ni sesuai untuk korang...tapi bagi yang penggeli, x suka bersesak-sesak, tak tahan panas, aku rasa baik korang pergi port lain. Alamak! Lupa plak yang MAHA 2010 ni berakhir 5 Disember yang lepas..Nampaknya, thn depanla untuk sesape yang nak pergi (itupun kalau ada).

Tiada ulasan:

Weight Loss Center - Your Online Weight Loss Support Group