Rabu, 29 Disember 2010

Catatan orang sakit..

It's about me, me and me again..Hi!! Thanks for reading..Hari ni rasa tak berapa sehat..demam la plak..Ni semua gara-gara meredah hujan untuk ke kedai Foto Mulia.. Anyway, aku bersyukur yg smlm Allah nak turunkan hujan.. Sejuk sikit bumiNya malam tadi..

Hujan, satu kurniaan dariNya..bukannya....(smbg bawah)..

Aaa...ni kumpulan hujan ek...x de kene-mengena dengan cerita hujan tadi..(smbg bawah..)

Seriously, I didn't mean about this singer either..hahhaha..I meant, this rain..(smbg bwh..)

"Tidakkah kamu melihat bahawa Allah mengarak awan, kemudian mengumpulkan antara (bagian-bagian)nya, kemudian menjadikannya bertindih-tindih, maka kelihatan olehmu hujan keluar dari celah-celahnya, dan Allah juga menurunkan (butiran) ais dari langit, dari gumpalan awan seperti gunung maka ditimpakanNya ais itu kepada siapa yang dikehendakiNya dan dipalingkanNya siapa yang dihendakiNya. Kilauan kilat itu hampir-hampir menghilangkan penglihatan. (Surah An-Nur: 43)


Hehehhe..Cerita pasal kedai foto ni, dh berapa tahun aku mesti cuci gambar kat sana..Uncle, kedai you da best!! Walaupun dah nampak buruk (sorry, but it's true), tapi hasil keje Uncle, dari dulu sampai sekarang saya admire!


(Foto by Pusat Foto Mulia - 03-91713308). Macam ruangan senyum kambing..kihkihkih..

Srrott..srott idung ni.. Aaaarrrgghhh..paling aku tak suka, idung tersumbat.. Leceh betul..tapi, orang kata kalau kita demam, maknanya Allah sayangkan kita..Once again, Alhamdulillah...moga-moga Allah sayangkan aku dan hanya Dia saja tahu dengan apa yang dilakukanNya..

Ok..ok..ok..let's plan what to do..tomorrow..Kalau aku x demam teruk, aku nak ke Institut Generasi untuk pendaftaran Ika..Kursus Perkeranian selama 4 bulan..Aku rasa pakejnya bagus, including UBS, komputer, English & Pengurusan Pejabat. The fee is also affordable..Ha... that's  it..nanti ada banyak idea, I'll continue..bye..


Tiada ulasan:

Weight Loss Center - Your Online Weight Loss Support Group