Selasa, 17 Januari 2012

Thanks Pupel For The Synopsis!

Huaaa..banyak sgt cerita hantu sekarang ni. Sebagai peminat cerita 'alam misteri ni'. Aku memang ternanti-nanti naskah yang baik untuk ditonton. Melihat gazet iklan Keramat dan Sesuatu Yang Tertinggal membuat aku terpanggil untuk menonton wayang bersama hubby.

Tidak teruja! Itu yang dapat aku gambarkan apabila terbaca sinopsis dari sis Pupel ni. Anyway, thank sis Pupel sbb sudi wat sinopsis 2 khas utk aku plak tu. I love you lah.. Aku ni pulak jenis tak puas kalau org bagi sinopsis separuh jln jek (apala aku ni, dh namapun sinopsis..) pastu tulis, ikuti kesudahannya di pawagam2 terdekat. Hahahha..

Mesti korg kata, "Kalau dh bagitau jln cerita, ko mesti x nk tgk kan sbb kitaorg kata tak best."

Satu lagi perangai aku, kalau org dh bagitau jalan cerita ttg sesebuah filem / drama / buku ke apa ke..and disogokkan pendapat ianya best @ tak, kalau aku rs nk pgi tgk, aku pgi jugak. Sbb ble duduk tgk sendiri cerita tu utk lebih fhm sendiri walaupun dlm hati berkata, "Kan si polan kata tak best. Nk gak ko tgk yea." Lagi satu, ianya untuk kepuasan diri. Hati kata nk tgk gak..hahhaha..

Tapi, entah kenapa, setelah baca entry Movie - Keramat Sinopsi 2. Aku tak teruja langsung ak tgk. Sebab apa? Yea, HiddyAsri suka cerita hantu, bukan cerita fiksyen atau fantasi.. Hahha..sbb tu aku tertipu dgn cerita Misteri Jalan Lama tu. Hahhahahhaha..

Tiada ulasan:

Weight Loss Center - Your Online Weight Loss Support Group