Khamis, 29 Mac 2012

Cabaran 30 Hari Tabita - Day 16

Hello,

Hah..bersemangat jejari ni menaip utk mneruskn cerita Cabaran Tabita yg dimulakan semalam. So, smlm rutinnya adalah begini

Morning
Sebelum pergi kerja, aku cuci muka dgn pencuci muka. Biarkan separa kering, aku applied toner cream..Lastly, separa kering gak, aku applied daily cream. Hahahha...

Night
Dalam kul 9.00 aku mandi. Masa mandi, cuci muka dgn pencuci. Habis mandi aku applied toner and nighly cream.

Hari ni agak efficient dlm pemakaian Tabita. Memandangkan bos aku x de seminggu. Kiranya, bolehla muka aku 'bogel' tanpa sedikit make up. Bukanlah tidak make up langsung, aku hanya letak mascara, lipstick & calit eye brow pencil. Bayangkan, eyeliner, eyeshadow, foundation, compact powder aku tak pakai langsung. Haaa...apalah rupa aku.. X nk tau.. Apa cer Tabita ni dgn bos? Hahaha..Bkn apa, klu dia tgk muka basi ni, tktla kene teguran dgn dia. Kerja meets clients ni lain sket. Penampilan kene sentiasa cantik.. Bwh pakai selipar tandaspn x pe. Janji make up power. Lainla klu kulitku semulajadi cantik mcm Neelofa.. Hahahah...

Apa Rasa?
Aku dah cter dulu, yg aku alami pengelupasan giler2..So, dh tak de. Pakai pencuci kt matapn x berapa pedih mcm dulu. Pedih tu ada tapi x de la smpi rs pedih gler.. :) Harap2la kulit aku boleh licin sbb aku tgk jerawat tumbuhla..Emmm...Teruskan Cabaran ni..

Tiada ulasan:

Weight Loss Center - Your Online Weight Loss Support Group