Isnin, 2 April 2012

Cabaran 30 Hari Tabita - Day 20

Hi!!

Welcome Monday Blues!! Hari ni rs tenang jek..hujanla katakan..ditbh plak kemalas2an ari ni...Ok, setakat smlm..mmg aku tak miss skin routine aku..Yg pasti mak mertua tegur..katanya, kulit aku dh ok..Dia gak ada tanya aku pakai apa. Aku just pandang hubby & we both berbalas pandang! Aku rasa jerawat aku silih berganti ada, pastu ilang, pastu ada, pastu ilang kt spot yg berbeza. Tap, aku still rs skincare ni tak work well utk acne problems. For skin fairness, mmg the best!

Jujurnya, aku x nmpk apa2 perubahan pada jerawat ni. Just kulit nmpk agak sekata. Boleh dikatakan, kulit muka & leher dh hampir sama warna dengan dada aku..Ngeee..Bkn apa, klu sebelum ni, kulit aku agak photoshop sket. Maklumlah, muka & leher lain kaler..badan lain kaler...Skrg, aku rs hampir nk sama kalernya..

Ada lagi aku nk cer..kan aku ada miss pakai produk ni 3 harikan? After that aku pakai balikkan? Klu korg nk tau..kulit aku mengalami pengelupasan sama mcm mula2 pakai produk ni... Bukan itu aje, aku gak mengalami simtom gatal2, juga sama mcm mula2 pakai produk ni dulu. Hehhehe..Anyway, harap2 boleh cerahlh kulit aku sama mcm badan.

Anyway, nanti aku upload kulit aku utk lihat perubahan..ok?

Tiada ulasan:

Weight Loss Center - Your Online Weight Loss Support Group