Selasa, 3 April 2012

Cabaran 30 Hari Tabita - Day 21

Wah..diam tak diam..dh nk dekat sebulan gak aku menggunakan produk Tabita ni. Setakat ni, rutin aku x miss agi.. Aku akan semakin update sehingga ke hari 30 or should I extend until hari ke 33 sbb dh termiss 3 ari tu? Atau kira dr Day 1 blk? Hahahha Pening2.. Well, I shall continue until 30th day. More than that aku consider article lain yg x termasuk dlm cabaran ni. Hehehehe..

Well, setakat smlm, aku x missed out any skin care routine. Aku ikut btol2. Cuma, aku ubah sket, pemakaian Tabaita siang hari slps bersolat Zohor. Bkn apa, pepagi ramai customer dtg, tktla muka nmpk basi aje.. Klu ptg, kurang sket. So, klu muka berminyak x pe la sgt kot.. Lg 1, aku pg2 aku naik motor, aku risau gak, dgn muka berminyak..asap2 moto menempel kt kulit aku. Aku pgi keje dihantar suami naik motosikal. Takot je la..

So, ada 9 hari lagi cabaran ni nk habis. Rsnya ramai yg x sabar nak tgk perubahan menggunakan Tabita ni kan? Akan ku rumuskan pd hari terakhir cabaran tu nanti ok? Nantikan.. Oh, ye akan menyusul cabaran baru.. Tunggu...

Tiada ulasan:

Weight Loss Center - Your Online Weight Loss Support Group