Selasa, 3 April 2012

Gemok! Gemok!!

Masa berlalu dengan pantas..Aku rasa umoq aku masa mula2 blogging dulu just 26! What a suprise. You'll get matured by your age. That's what people say. Also, you'll get fat by your age..Euuuwww..

Memang aku dh gemok skang ni. Hasil dr mkn jamu kwn aku, aku kurus dlm 2 thn jek. Pastu gemok blk..Anyway, masa penggunaan jamu tu, berat badan aku menurun secara berperingkat and not to forget, bila badan aku naikpn, berperingkat gak. Skrg, aku tak boleh bear dgn berat badan aku. Spnjg hidup aku, aku dpt rasa sekejap jek kurus. Benci betol aku.

Bkn tak bersyukur, tetapi aku rasa kurus boleh buatkan aku jadi lebih healthy. Bile gemok, segalanya aku rs perlahan. Mengah plak tu.. Okay..okay..another reason sbb pompuan mmg nk kurus. Ada aku kisah? Aku jeles dgn siblings yg dgn senag2 bole je sarung baju2 murah yg berada kt pasaran (tgk 3 gmbr org kt atas, tap masa tu aku kurus agi).

Ada ke baju utk org gemok? Bape rege dia? Ada murah, klu ada yg trendy, murah & byk bagitau aku. Klu x de, meh aku tempeleng korg.. Hehehhehe..

Ok..Okk...guys, klu jadi aku akan mulakan cabaran baru. Itupn bergantung kpd stok klu ada @ tak. Cabaran tupn 30 hari gak..Aku akan disclose masa stok dh smpi..Tunggu...Produk ni utk penurunan berat badan.. Ha-ha-ha-..pompuan mmg suka mende2 mcm ni. So, ikut apa yg aku baca, bole turun dlm masa sebulan aka 30 ari.. Sebab tu aku nk wat cabaran 30 ari produk lain.

Anyway, tak bole cter lebih2 takot x jadi.

Till then.

1 ulasan:

IAMSERI berkata...

wahhh..da sebulan nnt update lagik berkesan ke tak eh..haha.

Weight Loss Center - Your Online Weight Loss Support Group