Rabu, 25 April 2012

Berhenti Aerobik Penyebab Kenaikan Berat Badan?


Salam & slmt pagi. Sbgan drpd topik smlm yg sekejap ada & sekejap x ada yg buat exercise/aerobik. Ada juga ramai org m'yalahkn Aerobik Katanya "kalau saya berhenti aerobik tubuh saya naik mendadak sbb tu saya tak nak aerobik takut naik byk"..... Aduh!!!! Ni lagi parah statement ni... Dia tak sedar yg exercise/aerobik lah yg m'jadikn dia jadi slim, sihat, awet muda & cantik/hensem...Habis yg jadi g...emuk tu bukan aerobik tapi anda SENDIRI!!! yg tahu makan jer.... Cuba bayangkan 1 plastik, asalnya slim tapi jika ditambah air & tambah lagi.... Cuba perhatikan plastik tu akan mengembang, tetapi jika plastik itu dicucuk lubang yg byk sudah pastinya air itu lama kelamaan akan berkurangan... & jika tambah pun tak apa sbb dia sentiasa akan keluar.. So fikir2kan jgn lah menyalahkan exercise tapi anda lah sebenarnya punca PENYAKIT yg dtg... Sayangilah diri anda..

Tips dari,

1 ulasan:

mizzkechique berkata...

sy benti earobik, trus turun brt bdn...

Weight Loss Center - Your Online Weight Loss Support Group