Rabu, 18 April 2012

Cabaran 30 Hari ABC - Day 1

Hi,

Sebelum ni aku pernah cter kt korgkan..yg aku order produk pelangsingan ni..So, smlm bermulalah cabarannya. Org pompuan ni klu cter psl produk kecantikan mmg laju je reviewnyer ye dak? So, aku received a parcel contains 3 bottles of ABC Acai Berry Product on 16 April 2012. Mmg aku tak tunggu lama dh utk start. Sbb aku target sblm new sem bermula, aku dh dpt figure yg aku nk..

hiddyasri

So, officially 17 April 2012..bermulalah pengambilan ABC Acai Berry utk mengetahui keberkesanannya. Bimbang gak kan..on the day I received the product, mlm tu plak kuar berta ttg rampasan produk pelangsingan. Gabra kau. risik punya risik, rupanya produk dr S****** T*****. Produk tu dibeli dr luar and dipacking di Malaysia. Pastu tauke produk tu claim yg tu brgn depa.. Emmm... Harap2lah acai berry ni x de masalah mcm tu.


Ha... percaya @ tak, aku dpt tarik attention hubby aku utk join mkn softgels ni. Diapn smcm excited ble bc ttg article ABC ni boleh turunkan berat bdn sekurang2nya 6kg dlm sebulan. Dlm diam2, diapn bc page ABC ni kt fb. Kikikiki.. Klakakn? Lelaki slalunya bkn suka..Disebabkn diapn menternak lebihan lemak mcm aku, diapn nk join sama. Ok, cter bykpn x guna, aku nk review sket utk first day mkn ABC ni..


Apa Rasa?

Ok..aku ada amik produk ni pg tadi sblm mkn. emmm..aku tak de rs effect apa2 kecuali aku ada buang air besar (bkn cirit tau). Yg peliknya, aku ni bkn org yg senang membuang tetapi jadi smooth plak, Yg mengherankn, aku x amik plak ubat ber** aku smlm.. Ngggeee..


Aku still rs lapar...Wonder gak org kata x lalu mkn.. Maybe aku baru amik 1st day kot...Anyway, aku gak nk roger korg yg aku tak kan update ttg cabaran ni hari2 unless klu ada apa2 perbezaan spt side effect, timbang berat bdn or etc. Ok? Sbg permulaan, timbang berat dulu:-


as @ 17 April 2012
Aku = 62.5kg
Hubby = 69.5kg

  

Tiada ulasan:

Weight Loss Center - Your Online Weight Loss Support Group