Isnin, 30 April 2012

Syukur (*_*)

Hai..hello,

Aku pasti minggu lepas merupakan minggu yg mendebarkan bagi mahasiswa & mahasiswi UiTM. Keputusan utk bdk2 Diploma dh keluarkn? So mcm mana? Naik ke tidak ke graf pencapaian? Bagi yg berjaya, congrats..bagi yg kureng success..usaha & usaha lg. Usaha tangga kejayaan. Rs down dgn keputusan peperiksaan? Buang rs itu jauh2. Jgn dibiarkan lelama. Tkt smgt tu terus-menerus membakar perasaan.

Haa..akupn tdk tkecuali dr perasaan bdebar menunggu keputusan final last week. Alhamdulillah, aku bsyukur sgt2 dgn keputusan yg aku perolehi. Walaupun CGPA aku naik 0.01 sahaja, aku panjatkan kesyukuran terhadapNya. Berbaloi rasanya tak tido bbln2 utk siapkan assignment & study. Aku slalu tanamkan diri, bkn susah nk senang. Tekadkan azam tu utk capai apa yg kt mahu. Insyaallah, Allah mmg mbantu umatnya terutama skali yg rajin berusaha :)

Pejam celik pejam celik, dah Part 5 dh aku. Aku tanamkan tekad, nk blajar lebih bsungguh2 & fokus pd sem depan. Bkn tu aje, aku jg tfikir utk menguruskan masa dgn lebih baik lagi dr sem  lepas. Byk lg kelemahan diri yg perlu diperbaiki. Yg penting, bkn main2. Kerana blaja ni umpama satu perjuangan. Perjuangan yg berterusan. 

Tiada ulasan:

Weight Loss Center - Your Online Weight Loss Support Group