Selasa, 7 Mei 2013

Angan-Angan

Melihat2 ig ex-school mates kt sebuah sekolah femes kt kl (terdiri dr anak-anak org kaya), terdetik rasa cemburu yg x berkesudahan. Alangkah beruntungnya kalian, dilahirkan sebagai anak org2 kaya & terkenal, berpeluang melanjutkan pelajaran dgn sempurna, menjawat jawatan yg tinggi dan glamor serta berkahwin dgn pasangan dari golongan kaya juga.

Hidup aku boleh dikatakan susah. Entah di mana silapnya. Melihat kehidupan mereka cukup sempurna tapi aku?? Nmpknya aku berada di kedudukan bayang2 mereka. Seronoknya, birthday party anak diraikan dalam keadaan yg cukup meriah, seumpama mengadakan majlis perkahwinan besar dengan segala tema fantasy dan deretan gerai pelbagai makanan yg diadakan di halaman rumah. 

Bayangkan, betapa istananya rumah mereka. Membeli sebuah rumahpn aku masih tidak mampu. Duduk di sebuah rumah flat dgn org2 kebanyakan. Arrrgghhh..memang aku dasar manusia tidak bersyukur.

Tiada ulasan:

Weight Loss Center - Your Online Weight Loss Support Group