Jumaat, 14 November 2014

JK1M3: Cabaran Minggu Ketiga

27 September 2014

Sepatutnya hari ni Zumbaaaa..tapi sebab ada sedikit masalah..tentang venue...aktiviti berzumba hari ni digantikan dengan team workout. Team workout mmg sgt outsome. Very intense. Peluh mmg tak ingatlah keluar. Aku mmg buat sehabis baik sebab esok sesi timbang. Macam tak sabar je nk timbang. Kehkehkehkeh..

Aku plak, pakai baju putih. Venue workout di Gajah Duduk plak agak lembab sebab baru lepas ujan. Ktorg dipaksa get dirty gak and aku agak keras kepala, refused and buat kt tmpt duduk yg teduh which is kering. Yelah, baju dhlh x bawa..nanti blk rumah comot2 plak. Imej kene jaga walau duduk dlm keta pastu. Hahahhaha..

But arini tak ramai yang attend sebab ada lagi satu group coach buka untuk pegi Street Jump. So, I missed out the opportunity.. Tak tau mana silapnya smpi bole jadi 2 group yang terpisah tetapi hal ni diorg dh bincang last week masa aku and a few participants x de sebab attend seminar Kevin. Jadi, aku agak lost disitu.

Untuk gmbr, I am sorrylah memang x de. Sbb workout very intense (bagi aku) jadi..x de masa nak selfie2. Untuk workout minngu ke-3 ni, kata participants yang lain..lebih senang dari minggu lepas. Cuma minggu ni tak guna tali skipping. 

Tiada ulasan:

Weight Loss Center - Your Online Weight Loss Support Group