Isnin, 6 Jun 2011

Selamat Pagi..

Huaaarrrggghhh...astaghfirullah...mengantoknya....Yelah, smlm blk kg. Jalan jam gler...dr R&R Tapah smpi keluar Jln Duta, mmg tak ingat jam..memandangkan rasa penat, ada tersimpan niat jahat nak mc...Jangan HiddyAsri, kau tu baru nak bangkit dari masa gelap..dh dpt keje baru, cuba jaga displin tu(tu lah suara fairy godmother berbisik kat aku..).

Aku juga dikejutkan dengan keluhan famili aku yang cirit birit lepas makan kenduri kawen smlm. Ada yang muntah2, ke toilet berkali2...Alhamdulillah...aku, hubby, bpk mertua, Ika..semua ok...Mak, Efa and Irfan plg teruk kene...Aku x tau depa silap mn apa smpi jadi cenggitu.

Pagi ni juga aku dikejutkan dengan lawatan blogger famous Fina ke blog aku membuat ulasa...Haaa....Anyway, thanks Ms. Fina yang cantik jelita kerana sudi melawat blog HiddyAsri..Tryla chocolate Truffles tu...sedap...nyum..nyum..Kepada bloggers yang nak melawat blogger Ms. Fina, pergi ke http://stoberycokelat.blogspot.com

Tiada ulasan:

Weight Loss Center - Your Online Weight Loss Support Group